Wyszukiwarka
Strona głównaFAQRegulaminUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj się, by sprawdzić wiadomościProfilZaloguj

korespondencja z Japończykami

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Forum Japonia :: Offtopic    
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kage

Post Wysłany: Pią Wrz 08, 2006 11:43 am   Odpowiedz z cytatem
nie wiem do jakiego działu to wrzucić, więc przepraszam już na początku

a teraz do rzeczy.
od jakiegoś już czasu staram się znaleźć ludzi z Japonii do korespondencji, ale grzebanie po anglojęzycznych forach jest chyba na marne.
zależy mi na kontakcie w celu wymiany informacji o krajach, oryginalnych publikacji, (bo wiedza z polskich i amerykańskich książek to nie to samo), poszerzenia wiedzy o języku japońskim i zapewne angielskim.
wiecie może gdzie można zamieścić swoje ogłoszenia lub nawiązać znajomości?
jeśli chodzi o japoński, to jestem na etapie bardzo początkującym (ok 6 lat samouctwa z różnymi efektami ), więc głównie mogę pisać po angielsku z wtrąceniami.
będę wdzięczna za cokolwiek!!!

a nie wcześniej...
dlaczego żyję
i po co żyję...
przez całe życie
nie odkryję...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Niltinco

Post Wysłany: Pią Wrz 08, 2006 3:52 pm   Odpowiedz z cytatem
Możesz się zarejestrować na http://www.penpalworld.com/. Powinnaś znaleźć tam Japończyków, którzy chwiali by z Tobą korespondować choć z własnego doświadczenia i moich znajomych wiem, że czasami ciężko utrzymać dłuższy kontakt. Powodzenia w poszukiwaniach .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Tarik

Post Wysłany: Pią Wrz 08, 2006 4:24 pm   Odpowiedz z cytatem
ja ze swojej strony proponuje MSN Messenger... od dluzszego czasu uczymuje przez niego kontakt z ludzmi z roznych krajów m.in. Japonii.

Kage

Post Wysłany: Pią Wrz 08, 2006 6:17 pm   Odpowiedz z cytatem
Tarik, a mógłbyś podać link? będę wdzięczna