| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
FTR

|
Wysłany: Nie Wrz 17, 2006 4:50 pm |
|
|
|
Jestem uczniem 2 klasy liceum na kierunku humanistycznym;
1) Z czego muszę zdawać maturę, chcąc dostać się na UAM?
2) Jak powinienem się przygotować przed rozpoczęciem roku akademickiego?
3) Czy japonistyka to tak niedostępne studia?
4) Co mogę robić w życiu (pracować) po tym kierunku?
5) Czym jest tak naprawdę japonistyka?
Proszę nie zlinczujcie mnie, jestem zielony i chcę mieć wszystko czarno na białym! Z góry bardzo dziękuję. |
|
| Powrót do góry |
|
|
Niltinco

|
Wysłany: Nie Wrz 17, 2006 5:04 pm |
|
|
|
1. Co roku zasady rekrutacji na UAM się zmieniają więc musisz obserwować co w danym roku będzie potrzebne. W tym roku przy rekrutacji były brane pod uwagę % z polskiego i języka obcego (poziom podstawowy i rozszerzony).
2. Przed rozpoczęciem roku warto już znać kanę bo na pewno łatwiej będzie Ci na zajęciach, a tak to nie musisz się jakoś specjalnie z czegokolwiek przygotowywać.
3. Obecnie każde studia są oblegane bo nowi maturzyści "na pałę" składają papiery gdzie tylko się da czasem nawet nie wiedząc na co właściwie składają. Japonistyka w ostatnich latach jest bardzo popularna więc spodziewaj się dużej konkurencji.
4. To już zależy od Ciebie. Masz cały wachlarz możliwości od tłumacza po kasjera w Biedronce. Sam musisz podjąć decyzje co zamierzasz zrobić z wiedzą zdobytą na japonistyce.
5. Japonistyka na UAMie to tak naprawdę filologia jak każda inna z tym, że głównym przedmiotem jest język orientalny. |
|
| Powrót do góry |
|
|
Chou

|
Wysłany: Pon Wrz 18, 2006 4:19 pm |
|
|
|
| Szczerze mówiąc ja ostatnio tez zastanawiam się nad tym kierunkiem i tak samo jak FTR jestem w drugiej klasie jednak technikum. Jedyne nad czym się zastanawiam czy zmarnować te 4 lata uczenia się ekonomiki. Jednak dziękuję za taki temacik, bo jeden problem mam już rozwiązany. |
|
| Powrót do góry |
|
|
Sara

|
Wysłany: Pon Wrz 18, 2006 6:10 pm |
|
|
|