Strona głównaFAQRegulaminGrupyRejestracjaZaloguj się, by sprawdzić wiadomościProfilZaloguj

Co i jak na japonistykę?

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Forum Japonia :: Japonistyka    
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FTR

Post Wysłany: Nie Wrz 17, 2006 4:50 pm   Odpowiedz z cytatem
Jestem uczniem 2 klasy liceum na kierunku humanistycznym;

1) Z czego muszę zdawać maturę, chcąc dostać się na UAM?

2) Jak powinienem się przygotować przed rozpoczęciem roku akademickiego?

3) Czy japonistyka to tak niedostępne studia?

4) Co mogę robić w życiu (pracować) po tym kierunku?

5) Czym jest tak naprawdę japonistyka?

Proszę nie zlinczujcie mnie, jestem zielony i chcę mieć wszystko czarno na białym! Z góry bardzo dziękuję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Niltinco

Post Wysłany: Nie Wrz 17, 2006 5:04 pm   Odpowiedz z cytatem
1. Co roku zasady rekrutacji na UAM się zmieniają więc musisz obserwować co w danym roku będzie potrzebne. W tym roku przy rekrutacji były brane pod uwagę % z polskiego i języka obcego (poziom podstawowy i rozszerzony).
2. Przed rozpoczęciem roku warto już znać kanę bo na pewno łatwiej będzie Ci na zajęciach, a tak to nie musisz się jakoś specjalnie z czegokolwiek przygotowywać.
3. Obecnie każde studia są oblegane bo nowi maturzyści "na pałę" składają papiery gdzie tylko się da czasem nawet nie wiedząc na co właściwie składają. Japonistyka w ostatnich latach jest bardzo popularna więc spodziewaj się dużej konkurencji.
4. To już zależy od Ciebie. Masz cały wachlarz możliwości od tłumacza po kasjera w Biedronce. Sam musisz podjąć decyzje co zamierzasz zrobić z wiedzą zdobytą na japonistyce.
5. Japonistyka na UAMie to tak naprawdę filologia jak każda inna z tym, że głównym przedmiotem jest język orientalny.
Powrót do góry
Chou

Post Wysłany: Pon Wrz 18, 2006 4:19 pm   Odpowiedz z cytatem