Wyszukiwarka
Strona głównaFAQRegulaminUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj się, by sprawdzić wiadomościProfilZaloguj

Ps3 czy Xbox 360 ???

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Forum Japonia :: Gry    
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Ktory z systemu wygra tzw "wojne konsol"???
Nintendo Revolution
12%
 12%  [ 3 ]
PlayStation 3
50%
 50%  [ 12 ]
Xbox 360
16%
 16%  [ 4 ]
nie wiem,nie znam się
20%
 20%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 24

Autor Wiadomość
Phase

Post Wysłany: Czw Maj 04, 2006 12:07 pm   Odpowiedz z cytatem
Jak myslicie ktora z konsol bedzie wiodła prym przez najblizsze lata???Konsola wyprodukowana przez japonczykow(ps3) czy jankeesów(xbox 360)?
Trzeba jeszcze pamietac o trzecim "zawodniku" jakim jest Nintendo:]Ale wydaje mi sie ze bedzie tylko tłem dla starcia Ps3 i Xboxa 360

Jak dla mnie to odpowiedz jest prosta:PS3 .

Pozdrawiam.

Nie dyskutuj z debilem !
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...

Ostatnio zmieniony przez Phase dnia Pon Cze 12, 2006 10:49 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
sergioosh

Post Wysłany: Czw Maj 04, 2006 7:16 pm   Odpowiedz z cytatem
Z tego co słyszałem o możliwościach PS3 i samego rynku gier w Japonii zdecydowanie jestem za produkcją japońską. Jedyną przewagą XBOX 360 jest to, że ukazał się wcześniej, ale mimo wszystko chyba nie przebije PS3.
Powrót do góry
Phase

Post Wysłany: Czw Maj 04, 2006 10:41 pm   Odpowiedz z cytatem
PS3 ma jedna duza przewage:zaufanie graczy wkoncy i psx i ps2 rozeszly sie w ponad 100mln sztuk.Zreszta w samej Japonii PS3 bedzie krolowac obok nintendo.Jedynie co To Xbox moze liczyc na duza sprzedaz w stanach co dziwic nie musi wkoncu zrobiona byla przez amerykanow.Osobiscie chcialbym aby ten system padl

Nie dyskutuj z debilem !
Powrót do góry
sergioosh

Post Wysłany: Pią Maj 05, 2006 2:54 pm   Odpowiedz z cytatem