| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
gakusei

|
Wysłany: Czw Sty 12, 2006 11:48 am |
|
|
|
Zwracam sie do was z takim jednym zapytaniem.
Czy jest tutaj ktos z WSJO w Poznaniu? Jezeli tak to jak oceniacie swoją uczelnie, jaki jest stosunek wykladowców do studentów i jak to sie ma do przekazania wiedzy.
Jestem studentem informatyki na politechnice, jestem na 3 roku ale... nie mialem byc na tym na czym jestem..
Jak wyglada sprawa platnosci w praktyce?
Jak wyglada sprawa stopnia trudnosci i czy jezyk japonski jest tam wykladany od zera czy juz od jakiegos stopnia.
Czy mozna studiowac zaocznie/wieczorowo? bo badz co badz bylbym juz wtedy inż. informatyki wiec mam nadzieje ze mialbym juz jakas w miare normalną prace.
z gory dziekuje za wszelkie info.
pozdrawiam!_________________ www.gakuseiart.com
fotografie, te które względnie mi sie podobają a są mojego autorstwa.. |
|
| Powrót do góry |
|
|
bennosuke 鯉の殺人犯

|
|
| Powrót do góry |
|
|
nezumi 芸者

|
Wysłany: Pią Sty 13, 2006 7:30 pm |
|
|
|
| co do płatność to z koleżanka, która tam się uczyła w zeszłym roku mówiła, że dość niespodziewanie troche czesne podnieśli w połowie roku... _________________ It's not easy being green. Kermit the Frog
|
|
| Powrót do góry |
|
|
vana

|
Wysłany: Pon Sty 23, 2006 8:54 pm |
|
|
|
Ja też jestem z WSJO. Czesne wynosi 540zł (bliższe informacje są zamieszczone na stronie uczelni )ale wg mnie najlepiej zapłacić za cały semestr lub rok, wtedy wychodzi taniej i nie ma problemów z wydaniem np. karty egazminacyjnej, bo bank nie zaksięguje wpłaty...