Strona głównaFAQRegulaminGrupyRejestracjaZaloguj się, by sprawdzić wiadomościProfilZaloguj

Liceum w japoni...

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Forum Japonia :: Japonia    
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacek139

Post Wysłany: Nie Sty 24, 2010 5:51 pm   Odpowiedz z cytatem
Wiem ze było już wiele podobnych tematów ale chciałbym aby ktoś odpowiedział na moje konkretne pytania.
Jestem uczniem gimnazjum (ostatni rok) czy istnieje możliwość aby pójść do japońskiego liceum lub technikum lecz dopiero od 3 roku czy lepiej było by pójść od pierwszego?? Bo pomyślałem że jeżeli skończę 18 lat to sam mógłbym pojechać do Japoni i zapisać się do tamtejszego liceum lub technikum. Najbardziej interesowało by mnie technikum informatyczne.
Wiem ze możecie pomyśleć sobie "dzieciak naoglądał się anime i teraz wydziwia" ale tak nie jest bo anime oglądam okazyjnie (bardzo rzadko)
miałbym ogromną satysfakcję wiedząc ze skończyłem japońską szkołę (a może nawet i studia) i to byłby bardzo dobry start i nawet tu w polsce było by mi łatwiej znaleźć prace.
proszę abyście poważnie potraktowali moje pytanie.
Gorąco pozdrawiam
Jacek

hifi100

Post Wysłany: Nie Sty 24, 2010 6:21 pm   Odpowiedz z cytatem
Cześć

Nie zrozum mnie źle, ale moim zdaniem, to sam niepoważnie potraktowałeś to wszystko.
Znasz jakiś język obcy (najlepiej Japoński) na bardzo dobrym poziomie?
Bo japończycy nie zawsze mówią po angielsku. A nawet jak mówią, to jest to bardziej "Ingrisz" niż "English" .. a w "Ingriszu" przyda się znajomość języka japońskiego.

Nie wiem czy "naoglądałeś się anime" czy nie. Ale wydaje mi się, że nie przemyślałeś tego dobrze.

W sumie nie znam się na tych szkołach i studiach, ale wydaje mi się, że raczej ciężko (nawet bardzo ciężko) będzie Ci coś znaleźć.
Może się mylę, ale mówię to po różnych takich "swoich" obserwacjach na różnych forach.

Sam poczekam na wypowiedzi innych (którzy się znają lepiej ode mnie ) może sam się dowiem czegoś ciekawego ;]