Strona głównaFAQRegulaminGrupyRejestracjaZaloguj się, by sprawdzić wiadomościProfilZaloguj

Studia japonistyczne

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Forum Japonia :: Japonistyka    
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łyzio

Post Wysłany: Pią Wrz 04, 2009 7:36 pm   Odpowiedz z cytatem
Witam! Jako, iż to mój pierwszy post na tym ciekawym forum wypada się trochę przedstawić. Jestem obecnie studentem historii na UMK, specjalizuję się w historii wojskowej. Co tu ukrywać jak wszyscy na tym forum interesuje się również Japonią. Szczególnie jej historią wojskową, zwłaszcza w okresie wojny japońsko-rosyjskiej 1904-1905. Ale właściwie piszę do Was z inną prośbą. Czy moglibyście opisać mi jakie tak naprawdę są studia japonistyczne? Proszę bardzo chciałbym tylko uniknąć, tego powszechnego stwierdzenia, że są trudne. My brać studencka dobrze wiemy, że nie ma tak w pełni różowo na studiach jak się słyszało za młodu w opowiadaniach. Nigdy, nie wspominano tam o sesji...Moim skromnym zdaniem każde studia wymagają pewnego nakładu pracy, czasem większego, czasem mniejszego, ale zawsze jakiegoś swojego własnego wkładu. Czy dużo czasu poświęcone jest zgłębianiu historii tego kraju? Co możecie powiedzieć ogólnie o wykładowcach ze swoich uczelni? Jakie egzaminy się preferuje na japonistyce?Ustne czy pisemne? Jakie wymagania są Wam stawiane? Jacy są ludzie? Czy staracie się trzymać razem i pomagać sobie nawzajem?Pozdrawiam serdecznie!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Niltinco

Post Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 11:47 am   Odpowiedz z cytatem
Ehh zadałeś kilka pytań, na które nie ma jednoznacznej odpowiedzi bo każdy (nawet na tej samej japce) widzi to inaczej.

Cytat:
Czy moglibyście opisać mi jakie tak naprawdę są studia japonistyczne?