Wyszukiwarka
Strona głównaFAQRegulaminUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj się, by sprawdzić wiadomościProfilZaloguj

hiragana i katakana- Na wesoło czy nie?

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Forum Japonia :: Japonistyka    
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Miaka-chan

Post Wysłany: Wto Lip 01, 2008 9:03 pm   Odpowiedz z cytatem
Proszę was o radę.
Co kupilibyście na moim miejscu:
Hiraganę na wesoło czy Hiraganę p. E.Krassowskiej-Mackiewicz?
Katakanę na wesoło czy Katakanę p. E.Krassowskiej-Mackiewicz?

nie wiem czy jest tez kanji w wydaniu pani Mackiewicz, ale bardzo proszę o radę bo mam dość duży dylemat.

Z góry dziękuje i mówię, że jestem początkująca jeśli chodzi o j. japoński.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Niltinco

Post Wysłany: Wto Lip 01, 2008 9:12 pm   Odpowiedz z cytatem
Chyba "Pismo Japońskie. Metody transkrypcji" Mackiewicz opisuje hiraganę, katakanę i kanji więc masz oba sylabariusze plus cześć krzaczków w jednej książce zamiast 2 czy więcej.
Moim zdaniem w ogóle nie opłaca się kupować książek do kany bo bez problemu można znaleźć na necie dobre strony z nauką tych sylabariuszy, a sama nauka to tydzień, góra dwa (zdarza się też, że ktoś nauczy szybciej lub wolniej). Natomiast co do kanji to najlepiej kupić sobie "Pismo japońskie. Tom 1" Katarzyny Stareckiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
paujuu

Post Wysłany: Sro Lip 02, 2008 11:32 am   Odpowiedz z cytatem
Niltinco napisał:

Moim zdaniem w ogóle nie opłaca się kupować książek do kany bo bez problemu można znaleźć na necie dobre strony z nauką tych sylabariuszy

czytajac pierwszy post to samo chcialem napisac

ja do kanji mam Słownik Znaków Japońskich Bogusława Nowaka, ta Starecka lepsza?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Niltinco

Post Wysłany: Sro Lip 02, 2008 2:12 pm   Odpowiedz z cytatem