Wyszukiwarka
Strona głównaFAQRegulaminUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj się, by sprawdzić wiadomościProfilZaloguj

Japonistyka na WSSM w Łodzi

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Forum Japonia :: Japonistyka    
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nandico

Post Wysłany: Pon Mar 23, 2009 10:42 am   Odpowiedz z cytatem
jabcook napisał:
Nie to nie jest przestępstwo. Ba powiem iż nawet wskazane jest podwyższać swoje kwalifikacje...

Post był pisany w czwartek. I niestety ale w ten dzień. Na tak małą liczbę osób na wykładzie. Zwrócił bym uwagę na kogoś z japonistyki używającego laptopa.[/quote]

Po pierwsze nie stać mnie na laptopa... a po drugie nie był to mój laptop, bo pożyczam go od kolesia z SM... i nie szukaj igły w stogu siana...
Poza tym nie lubie mówić, że coś dodatkowo studiuję, bo to nie jest dobrze odbierane... już się z tym spotkałem i przestań dochodzić, bo i tak nic nie wyłuskasz..
Patrz lepiej na siebie, bo to może Ty jesteś podstawiony z innej uczelni.. nikt na ciebie nie szuka haka... a może powinien???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Rocky

Post Wysłany: Pon Mar 23, 2009 6:25 pm   Odpowiedz z cytatem
nandico napisał:

Patrz lepiej na siebie, bo to może Ty jesteś podstawiony z innej uczelni.. nikt na ciebie nie szuka haka... a może powinien???

Osmieszasz się. Przestań zanim zwolnią Cię z pracy za totalne osmieszenie uczelni za wychwalanie ktorej Ci płacą. Nikt nie kończy na dziennych studiach innej filologii bo nikt nie jest wystarczająco stary. Jeżeli jednak jest inaczej to proszę udowodnij mi to, a przeproszę i zwróce Ci honor. Zarówno ja, jak i Jabcook uwazamy, ze jesteś podstawiony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Arczi

Post Wysłany: Wto Mar 24, 2009 12:40 am   Odpowiedz z cytatem
Widzę, że rozpętała się tu istna dyskusja , ale dobra mniejsza z tym.

nandico napisał: